unblogdefete

Imi place mirosul tau

Posted on: ianuarie 20, 2010

Am trait aproape 22 de ani degeaba. Fara rost si fara sa-nteleg nimic din lumea asta. De curand i-am descoperit chintesenta si piatra-i filosofala. Am reusit sa inteleg de ce unii sunt impreuna 20 de ani, de ce unii ii plac pe altii mai mult, de ce mamele-si iubesc copiii, de ce tatii-si iubesc amantele. Mirosul. Totul sta in mirosul celui de langa tine. Mirosul lui natural, pielea lui in stare pura neimbunatatita cu arome comerciale, cu tutun sau cu parfumuri frantuzesti.  Mirosul lui cand se trezeste dimineata, dupa un somn adanc, mirosul lui dupa ce intra in casa, iarna, mirosul lui cand faceti  amor cu nabadai, mirosul lui cand greseste, se uita in jos si cere scuze, mirosul lui cand rade sau cand doarme, mirosul lui la film sau la restaurant, mirosul lui cand danseaza, cand face dus sau cand invata.

Stiam de teoria cu feromoni, stiu de endorfine, ocitocina, vasopressin, dopamina, norepinefrina, adrenalina, dar eu nu ma refer la chimie sau psihologie aici.

E vorba doar de-un simplu, dar foarte important miros.

2 răspunsuri to "Imi place mirosul tau"

Pentru mine mirosurile sunt esenţiale. Mă pot apropia sau mă pot îndepărta forever 😛
Îmi mai place să las amintiri parfumate în urma mea… 😀

frumoasa faza cu amintirile;;)

Lasă un comentariu

ianuarie 2010
L M M J V S D
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Categorii

Categorii